نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دوشنبه روز ایتوربه خواهد بود !

دوشنبه روز ایتوربه خواهد بود !

خوان مانوئل ایتوربه وینگر مورد نظر یوونتوس است و مدیران یووه می خواهند هرچه زودتر این بازیکن با استعداد آرژانتینی را از ورونا بخدمت بگیرند . اگرچه گفته می شود که خود ایتوربه نیز علاقه مند به حضور در یووه است و حتی توافق نهایی بین یووه و ورونا انجام شده ، اما نمی توان اتلتیکو مادرید را در رقابت برای خرید ایتوربه نادیده گرفت .

 

در همین رابطه جانلوکا دی مارزیو در مورد انتقال ایتوربه به یووه و شرایط این ترانسفر اینگونه گفت : 

 

" مطمئنا ایتوربه همچنان گزینه اصلی یووه است ، او باید بزودی تصمیم بگیرد و این در حالی است که بیانکونری بدنبال او است . یوونتوس شرایط خوبی را برای جذب او ایجاد کرده اما همچنان در رقابت با تیم اسپانیایی قرار دارد . اتلتیکو در می زند و اعلام وجود و رقابت می کند ! "

 

" اولویت او یوونتوس است و منتظر پیشنهاد یووه است . پس یووه باید روز دوشنبه پیشنهاد رسمی خود را برای جذب او ارسال کند ، اگر یووه موفق به عقد قرارداد و جلب رضایت ورونا نشود در آن صورت اتلتیکو وجود دارد "

 

" اتلتیکو مادرید برای او 24 میلیون می پردازد و این شرایط را سخت می کند ، همچنین حضور افرادی که به ایتوربه نزدیک هستند. اتلتیکو می تواند با ورونا وارد معامله شود و برای انتقال ایتوربه شرط واگذاری ِ لئو باپتیستائو را به این تیم دهد "

 

" باید دید که شرایط چگونه پیش می رود اما روز دوشنبه ایتوربه در مرکز بازار نقل و انتقالات خواهد بود. در انتظار حمله یوونتوس ! اما اتلتیکو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی می ماند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: